NaNoWriMo 2015: update dag 7-12


Allereerst mijn excuses voor het feit dat deze update later is dan zou moeten. Ik wilde 'm vrijdag online zetten, maar ik raakte afgeleid door het nieuws en heb daar de hele avond naar zitten kijken. Zaterdag voelde het ook niet zo gepast (ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen) om het te plaatsen. Ik vond vandaag wel een goede dag om te laten zien hoe NaNoWriMo ging van dag 7 tot dag 12.


Dag 7, 7 november
Ik heb het idee dat ik weer in de goede schrijf-bui kom! Het schrijven gaat weer makkelijker en ook best wel snel. Nog steeds vind ik het best wel moeilijk om zo veel te schrijven. Ik eindigde met 12280 woorden.

Dag 8, 8 november
Ik stelde het schrijven steeds uit. Ik las, ik leerde voor school, maar schreef niet. In de avond besloot ik dat ik nog wel een paar woorden zou moeten schrijven. Dat ging wel oké, maar ik haalde het aantal aanbevolen woorden van die dag niet. Ik eindigde met 13055 woorden, iets ongeveer 300 woorden minder dan gewenst.

Dag 9, 9 november
Vandaag ging er iets mis bij gym. Ik kreeg heel hard een bal tegen mijn hoofd aan toen we behind enemy's lines aan het spelen waren. Toen ik eenmaal thuis was rond half zes, werd ik steeds duizeliger en mijn gezicht steeds blauwer. Met pijnstillers op was ik gaan slapen.
Ik baalde echt verschrikkelijk, want nu loop ik achter.

Dag 10, 10 november
Op deze dag moest ik mijn poëzie verslag inleveren en dat nam meer tijd in beslag dan gedacht. Heel laat in de avond nam ik nog even de tijd om te schrijven. Ik schreef wel wat, maar ik kwam naar mijn mening niet ver genoeg voor uit. Ik loop nu echt zwaar achter. Zoiets vind ik heel vervelend, want als ik ergens aan begin, wil ik het ook echt goed doen.

Dag 11, 11 november
Aan het begin van deze dag stond ik ongeveer 5000 woorden achter. Het lukte me om maar een paar woorden te schrijven. Zucht... Waarom heb ik per se nu een dipje?

Dag 12, 12 november
Ik sta iets minder dan 6000 woorden achter en ik vind het echt stom. Ik denk dat ik iets te enthousiast was vorige week, toen ik twee dagen vroeg uit was van school en ik veel kon schrijven. Nu lukt het niet meer. Ik eindigde met 14375 woorden.

Het is op dit moment 16 november en ik heb niet meer verder geschreven. Eén van die redenen staat in de inleiding. Een andere reden is dat vanaf woensdag mijn SE-week begint.
Ik was iets te overmoedig begonnen met NaNoWriMo, denk ik. Op dit moment moet ik al bijna 27000 woorden hebben. Nou, jullie kunnen zien dat ik daar ver onder zit.
Dit betekent niet dat ik nu compleet op ga geven, want dat is niks voor mij. Wel heb ik besloten om tussendoor niet nog een update te geven, maar pas als NaNoWriMo afgelopen is. Ook ga ik mijn doel verlagen naar 25000 woorden. Dat is de helft minder dan mijn oorspronkelijke doel, maar ik denk dat ik daar vrolijker van word.

En nu nog even iets positiefs: ik word wel echt blij van mijn verhaal. Natuurlijk moet dat wat ik nu heb nog beter uitgewerkt worden, maar ik heb wel het idee dat het iets wordt waar ik trots op kan zijn.

Dande Leander

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen