NUFL: Katniss haar dodende blik



Zelfs als je geen ontzettend grote fan bent van The Hunger Games, heb je er vast wel van gehoord: binnenkort komt de laatste film uit: Mockingjay Part 2.
Natuurlijk worden we allemaal enthousiast gemaakt met een aantal stills, die ik nu met jullie ga delen (uiteraard met mijn commentaar erbij).



Sommige van de stills zijn pas net online gekomen, anderen staan al wat langer op het internet. Ik koos de foto's die ik het leukst en het interessantst vond.


Ik vind Effie zo'n leuk karakter. Vooral omdat ze door de hele serie heen ontzettend groeit als persoon. En stiekem vind ik haar extreme outfits geweldig leuk om naar te kijken. Stel je voor dat je zoiets de hele dag zou moeten dragen!

Het is niet voor niets dat Peeta en AAAAAHHHH op elkaar rijmen.


Super badass. Ik vraag me echt af hoe dat nou is, doen alsof je in een oorlog aan het vechten bent en schiet op vliegtuigen, terwijl er in het echt niks te zien is.
En ik spot Finnick op de achtergrond. Beetje jammer, hij had wel wat meer naar voren gemogen, haha.

WAT IS DIT?! NEE. STOP. #TeamPeeta
Ik dacht trouwens toen ik snel keek heel even dat het Snow was op de achtergrond. Oeps.


Katniss verdrinkt bijna in de tranen van alle fangirls en fanboys. Boehoehoe.


Katniss: :O President Snow, wat doet u hier?
Snow: Dit is mijn tuin, Katniss, wat denk je?
Katniss: :O :O Wow, dit had ik echt niet aan zien komen.

Peeta: Wat is dit nou weer voor ding?

Oh, dit vind ik er echt tof uit zien! En wat is Jennifer Lawrence hier mooi (niet dat dat iets nieuws is, maar goed).

Cressida is zo cool, dat ze zelfs Katniss nog wat tips kan geven tijdens het boogschieten.
En Gale? Nou, die staat lekker te chillen. Kan gewoon.

Moet ik hier ├╝berhaupt iets bij schrijven? We hebben een badass Natalie Dormer en Pollux met een toffe baard. Redenen genoeg om naar deze film te gaan?


Ben ik de enige die vindt dat Jennifer Lawrence er hier niet uit ziet als Jennifer Lawrence? Eerder als een super goede lookalike.

Woah, ik wil het aanraken... *kijkt gefascineerd*

Aww, wat lief!
En wat doet Gale? Chillen.

Mijn naam is Katniss Everdeen.
Mijn blikken kunnen doden.
En Gale is blijkbaar ontzettend fan van Assassin's Creed.

Ik smelt. Dit lijkt me echt een mooi stukje in de film.

En natuurlijk is Tigris er ook. Ik had me haar heel anders voorgesteld, ouder en kleiner. Maar hoe dan ook, dit ziet er best tof uit.

#SquadGoals

En als laatste hebben we Johanna, die gelukkig weer haar haren terug krijgt.
Johanna is een geweldig karakter, misschien wel mijn favoriete.

Dat waren wel genoeg foto's voor dit artikel. Is het me gelukt om jullie nog enthousiaster te maken? Naar welke scene kijk je het meest uit?

Dande Leander

1 opmerking:

  1. Hahah je commentaar is echt priceless :') Ik kan ook niet wachten op de film! :D

    BeantwoordenVerwijderen