Plak: Introductie en uitleg

Van de titel van dit artikel kunnen jullie waarschijnlijk vrij weinig maken, maar wees niet gevreesd, want ik ga alles uitleggen. Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten schrijf ik. Het leek me leuk om één van de kortverhalen die ik geschreven heb, in stukjes te delen op mijn blog.


Het kortverhaal dat ik met jullie wil gaan delen, dat Plak heet, staat al deels op Wattpad, met op dit moment 36,5k reads. Ik ben van plan om gewoon bij het begin te beginnen (dûh), net zolang totdat ik bij ben met de stukjes die op Wattpad staan. Vanaf dat moment verschijnen de stukjes drie dagen eerder op mijn blog dan op Wattpad.

Ik heb hiervoor gekozen omdat ik het ten eerste heel leuk vind om mijn schrijfsels met jullie te delen. Ten tweede om de mensen van Wattpad een beetje naar mijn blog toe te lokken.

De stukjes van mijn kortverhaal gaan zeker niet de andere artikelen vervangen, maar komen tussendoor. Mijn kortverhaal is ook daadwerkelijk kort; verwacht geen lange stukjes. Ik denk dat dat juist positief is, bijna niemand neemt de tijd om een ellenlang hoofdstuk te lezen, als je gewoon voor je ontspanning blogposts wilt lezen.

Het kortverhaal dat ik met jullie ga delen heet dus Plak. Hieronder de "mysterieuze" en zeer beknopte omschrijving:

Op een dag was er een post-it briefje op zijn deur geplakt en na die dag bleven ze maar komen. Iedere dag opende hij zijn deur, om er vervolgens weer een nieuw briefje van de anonieme afzender af te halen.
Het was vreemd, maar stiekem keek hij er iedere dag weer naar uit.

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik! Vanaf woensdag zal er wekelijks op woensdag (en zaterdag totdat het gelijk loopt met Wattpad) een nieuw stukje online komen op mijn blog.

Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten