Book haul: December 2015


In december verwachtte ik eigenlijk geen nieuwe boeken, omdat ik voor kerst al een nieuwe mobiel had gekregen en het daarbij zou blijven. Maar toch heb ik er weer wat boeken bij.




In december had ik voor Sinterklaas Carry On geschreven door Rainbow Rowell gekregen. Maar 5 december lijkt alweer zo lang geleden, dat ik vergeten was om hem erbij te leggen voor de "groepsfoto". Maar ik heb nog wel een individuele foto gemaakt (helaas met slechter licht dan de andere foto's). Hierbij wil ik Sinterklaas nogmaals bedanken voor dit prachtige boek, haha!

Deze boeken heb ik niet gekocht, maar gevonden. Ik vond ze een beetje weggestopt in een kast toen ik op zoek was naar een kerstkaart. Het verhaal van Olivier Twist kan ik zo onderhand wel dromen, want dat heb ik uitgebreid behandeld bij Engels. Het Jungleboek ken ik ook, maar alleen van de tekenfilm. En van Michael Strogoff, de koerier van de tsaar en Kees de jongen had ik nog niet eerder gehoord. Ik vind de boeken er erg mooi uitzien. Er staan zelfs illustraties in!

Echt al een aantal jaren geleden kreeg ik een boekje met de eerste paar hoofdstukken van Gone Verlaten. Die stukjes spoken nog steeds door mijn hoofd. Ik had de serie nooit gekocht, omdat het best een grote serie is (zes delen in totaal). Maar laatst was ik in een voordeel boekenshop en daar lag dit boek voor vier euro. Tja, dan kan ik hem echt niet laten liggen... 

Bijna naast Gone, lag dit boek: Het korte tweede leven van Bree Tanner. Ik wist niet zo goed waar dit boek over ging voordat ik het kocht, maar ik verwachtte iets met vampiers. En zodra ik het opensloeg was het eerste woord dat ik zag "vampiers", dus ik ga er vanuit dat ik gelijk had. Waarom ik het kocht zonder echt te weten waarover het gaat? Nou, eigenlijk kocht ik het niet, maar kreeg ik het gratis. Het was 1+1 gratis en dit boek was het enige dat me aansprak, de rest bestond vooral uit pocketromans.
En hoe bijzonder: mijn zandloper lijkt super veel op de zandloper die op de cover staat.

Ik heb deze foto's met mijn camera gemaakt en heb alles een beetje opgeleukt, zien jullie verschil? Ik vind deze foto's veel mooier geworden!




Sophie

3 opmerkingen:

  1. Het korte tweede leven van Bree Tanner is een Twilight boek :) Ik weet ook niet precies waar het over gaat; heb het nooit gelezen. Je zandloper is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het gaat over een vampier die voorkomt in Twilight hoorde ik. Dankjewel! :D

      Verwijderen
  2. GONE IS ZO GOED EN SPANNEND EN EPISCH WOW WOW WOW GA HET LEZEN

    BeantwoordenVerwijderen