Book Haul: november 2015


Het is weer tijd voor de maandelijkse Book Haul! Deze maand kocht ik weer een aantal (hopelijk) leuke boeken.

Percy Jackson and The Olympians (box) - 
Rick Riordan
Ik had het eerste deel van deze serie ooit eens geleend van iemand. Ondanks dat het in het Nederlands was en ik de vertaling niet zo geweldig vond (denk aan Guinees biggetje ipv cavia), vond ik het verhaal wel heel leuk. Ik werd heel benieuwd naar de rest van de serie en toen er laatst korting was op de complete box in het Engels, besloot ik om 'm te bestellen. En kijk hoe tof: de covers lopen in elkaar over!

Frankenstein - 
Mary Shelley

The Picture of Dorian Gray - 
Oscar Wilde
Deze twee boeken kocht ik voor Engels. We mochten kiezen uit deze twee en ik koos ervoor om Frankenstein te gaan lezen. The Picture of Dorian Gray kocht ik toen ook maar, want het schijnt een erg goed boek te zijn.
Ik ben erg benieuwd naar deze twee klassiekers! Het zijn wel boeken die je gelezen "moet" hebben, als je een beetje van de Engelse taal houdt, heb ik zo het idee.
Deze paperbacks waren nog geen vijf euro per stuk, dus dat is extra fijn.

Assassination Classroom - 
Yusei Matsui
Ik kocht dit boekje eigenlijk alleen maar, omdat ik dan geen verzendkosten zou hebben. Ik heb al behoorlijk wat afleveringen van de gelijknamige anime gezien, dus dit boekje leek me wel leuk. Ik kocht 'm in het Duits, om me een beetje aan mijn goede voornemen om boeken in het Duits te lezen te houden. 
Toen ik het boekje kreeg, bleek het een manga te zijn. Dat was me helemaal niet opgevallen toen ik het kocht, maar ik vind het niet erg. Het is juist wel leuk om iets nieuws te proberen en de tekeningen vind ik er erg mooi uitzien.

Sophie

6 opmerkingen:

  1. Die covers van Percy Jackson zijn echt heel mooi! Zelf heb ik ze in een heel andere editie.. Vroeger vond ik de boeken echt fantastisch, maar ik moet zeggen dat ik ze - toen ik ze laatst herlas - toch een beetje kinderlijk vond. Hopelijk ga jij er wel veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he! En klopt, een beetje kinderlijk is het wel, maar ik wil zo graag ook nog in dit fandom zitten zodat ik mee kan praten met mijn vrienden, dat ik het vast wel mee vind vallen.
      Dankjewel! ;D

      Verwijderen
  2. Percy Jackson is een van mijn favoriete series, hoop dat je de rest van de serie ook leuk vind :D Mijn covers van PJ zijn zooo lelijk, ik wil die die jij hebt ook maar denk de hele tijd: zonde van het geld! Ooit als ik rijk ben lol. The Picture of Dorian Gray is echt mijn favoriete classic <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kon je soms maar je boeken inruilen voor boeken met mooiere covers, hè... Soms zie ik ook weleens een mooiere versie van een boek dat ik al heb, maar ja, andere nieuwe boeken gaan voor.

      Verwijderen
  3. PERCY JACKSON PERCY JACKSON PERCY JACKSON WELCOME IN CAMP HALFBLOOD WAAAAAAAAAHHH! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier moest ik echt even om lachen haha :')

      Verwijderen