NUFL: Nog meer Hunger Games?!

Nog niet zo lang geleden kwam de laatste film van The Hunger Games, Mockingjay Part Two, uit. Tenminste, we dachten dat dat de laatste film was...

Voordat ik verder ga, wil ik zeggen dat dit alleen maar rumours zijn. Ik wil niemand teleurstellen, dus verheug je er nu niet helemaal op.

In februari werd er al vaagjes door een aantal mensen van Lionsgate gezegd dat ze op zoek waren naar mogelijkheden om meer Hunger Games-gerelateerde films te maken, zowel prequels als sequels. Maar zoals ik al zei, dit was best vaag en het bleef bij deze uitspraken.

Nu Mockingjay Part Two al een tijdje in de bioscoop draait, vlammen deze rumours weer op. Echter wordt er nu alleen gesproken over een prequel; iets wat mij ook veel logischer lijkt.
Vandaag zei de vice-voorzitter van Lionsgate tijdens een conference: "It will live on and on", waarmee hij dus The Hunger Games bedoelt. Daarbij zei hij ook dat als er nog meer films zouden komen, we zeker arena's te zien krijgen.

The Hunger Games zijn een groot succes, dus meer films zullen waarschijnlijk goed ontvangen worden. Maar waar zullen die andere films dan over gaan? Ook dit weten we nog niet, maar natuurlijk heb ik wel een aantal suggesties:

- The Hunger Games van Haymitch. Ik ben stiekem heel benieuwd hoe die Spelen zijn gegaan. En ik ben ook ontzettend benieuwd naar Maysilee. Dit zijn de Spelen met alle mooie planten en bloemen, die allemaal giftig blijken te zijn én het was een Quarter Quell.
- The Hunger Games van Finnick. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dit wil zien: Finnick en Annie. Kleine, schattige Finnick en Annie. En daarna misschien iets over Finnick zijn tijd in The Capitol.
- The Hunger Games van Johanna. Ik wil Johanna zien zwaaien met haar bijl. Ik wil weten hoe de arena haar veranderd heeft.
- The 73rd Hunger Games. Deze arena is een complete ruïne. In de eerste film kun je zien dat Katniss kijkt naar de vorige Spelen, waar de toekomstige winnaar iemands schedel inslaat met een baksteen. Deze film lijkt me echt verschrikkelijk (op de "goede" manier), eentje die écht laat zien hoe verschrikkelijk het was.

Zouden jullie nog een Hunger Games film willen? Zo ja, wat zou jij dan willen zien?

Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen