Met deze personages wil ik mijn verjaardag wel vieren


Binnenkort, 21 januari, ben ik jarig. En wie jarig is, geeft een feestje. Daarom vroeg ik mij af: met welke fictieve personages zou ik mijn verjaardag wel willen vieren?


Allereerst is het belangrijk dat je je feestje goed plant en daar kan ik best wel de hulp van een aantal personages bij gebruiken. Allereerst zou ik Lola Nolan vragen om een dresscode te verzinnen en daarna mag ze ook helpen met de aankleding van het feest. Cricket Bell is er natuurlijk ook en hij mag iets verzinnen waardoor drankjes en hapjes veilig tussen alle gasten heen worden gebonjourd.
Anna mag trouwens een film uitkiezen die we met z'n allen gaan kijken en vooruit, √Čtienne mag ook komen, want er moeten wel leuke jongens zijn.

Percy Jackson zou de hapjes en drankjes mogen regelen. Blauwe frisdrank, blauwe chips, blauwe m&m's... Dat is gewoon super tof. Oké, ik geef toe dat blauw voedsel er niet altijd even smakelijk uitziet...


Verder zou ik de Schaduwjagers uitnodigen zodat het feestje veilig blijft en ze vervelende gasten eruit kunnen gooien. En geef toe; deze gasten weten hoe ze moeten feesten. Magnus Bane krijgt ook een uitnodiging, want hij gaf een geweldig feestje voor zijn kat, dus mijn verjaardagsfeestje wordt dan ook top. En Simon natuurlijk, want Simon is schattig.


Fred en George Weasley. Ze brengen vuurwerk mee en andere geweldige dingen waardoor mijn feestje heel speciaal wordt. En natuurlijk komen Harry, Ron en Hermione ook. En vooruit, Draco ook. En Neville en Luna. En de jonge Marauders. Ze nemen allemaal butterbeer mee en geven magische cadeautjes.


Hobbits. Er moeten sowieso Hobbits op mijn feestje komen. Heeft dat nog uitleg nodig?


Ook nodig ik Sherlock en Watson uit. Sherlock gaat samen met mij alle gasten af en vertelt me allemaal dingen over ze, terwijl Watson steeds roept: "Sherlock, dat kan je niet zeggen! Dit is een feestje!"

The Doctor moet gewoon langskomen, omdat hij spannende verhalen kan vertellen over aliens en geweldige dansmoves heeft. En zijn companions zijn ook welkom. Heel misschien brengt hij iedereen wel naar een prachtige planeet waar ik het feestje kan houden.
doctor who, matt smith, and dance afbeelding

Met welke personages zou jij je verjaardagsfeestje willen vieren?

Sophie

4 opmerkingen:

  1. Met hobbits wordt ieder feest echt een grote party denk ik, haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog! Ik kom ook graag op je feestje om met Draco te dansen <3 hihi.. en met een aantal Hobbits wil ik ook wel een wijntje drinken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hm vooruit, ik zal Draco voor een paar liedjes aan je afstaan, maar daarna is hij weer van mij haha.

      Verwijderen
  3. Simon, Fred & George, Sherlock, Watson, The Doctor en Percy Jackson. DIT MOET MIJN VRIENDENCLUB WORDEN WE ZOUDEN NIET TE STOPPEN ZIJN.

    BeantwoordenVerwijderen