Mijn blogvoornemens voor 2016

Met het nieuwe jaar in het vooruitzicht besloot ik om - heel cliché - mijn blogvoornemens op te schrijven. Ik deel ze met jullie, omdat het dan wat "echter" wordt en ik me er zeker aan moet gaan houden. Nu ben ik nog niet zo lang bezig met bloggen, dus er zijn genoeg verbeterpunten.




  • Vaste updatedagen en -tijden vinden die goed werken. Het is beter om consequent iets online te zetten, dan willekeurig. Het gaat zeker even puzzelen worden, maar dat komt vast goed.
  • Een voornemen dat samengaat met het vorige: artikelen inplannen. Van alle artikelen die nu online staan, had ik er volgens mij maar één gepland. Dat kan natuurlijk veel makkelijker.
  • Meer foto's maken met mijn camera (het liefst alle). Laatst maakte ik voor het eerst foto's met mijn camera en die zagen er veel beter en netter uit. Een klein puntje daarbij is, is dat ik foto's ook wat meer wil opleuken.
  • Meer doen met Facebook. Ik zit best veel op Twitter en Instagram, maar met Facebook doe ik vrij weinig. Dit komt doordat ik via de app Facebook niet als mijn pagina kan gebruiken, wat betekent dat ik dan speciaal daarvoor op de laptop moet. Maar ach, dat moet dan maar, want Facebook is wel handig.
  • Meer reageren op andere blogs. Ik vind het best moeilijk om te reageren op andere blogs, wat natuurlijk nergens op slaat. Als ik een artikel leuk vind, mag ik dat best laten weten.
  • Verder gaan met filmpjes maken. Ik vond het heel leuk om een filmpje te maken, dus dat moet ik zeker vaker gaan doen. Als jullie nog ideeën hebben voor een filmpje, mogen jullie die altijd doorgeven!
  • Meer recensies schrijven. Wat eigenlijk ook inhoudt dat ik meer boeken moet gaan lezen. Maar ik ben van plan om aan een readingchallenge mee te doen, dus hopelijk gaat het dan beter. 
  • Naar events gaan. Het lijkt me heel erg tof om naar events te gaan waar mensen zijn die ook ontzettend veel van boeken houden. Ik heb al een event op de planning staan: Yalfest. Verder hoop ik dat ik ook naar de release party van Simon vs. kan, maar dan moet ik eerst iemand vinden die het laatste stukje samen met mij wilt reizen.
Nou, dat zijn acht voornemens die volgens mij best wel haalbaar zijn. Hebben jullie nog goede voornemens op het gebied van bloggen?

Dande Leander

1 opmerking:

  1. Zo dat zijn veel voornemens! Hoop dat het jou beter afgaat als de lijnen, sporten en stoppen met roken voornemens

    BeantwoordenVerwijderen