Book haul: Januari 2016


Ik had gedacht dat het wel mee zou vallen met het aantal nieuwe boeken deze maand. Ik had het mis. Het maakt het wel iets beter dat ik drie van de acht gekregen heb. 




Ik kocht Lobsters op oudejaarsdag (sst, ik weet dat dat nog december is). Ik liet het mooi inpakken voor mezelf en legde hem onder de kerstboom. Ik vertelde aan de verkoper over YALFEST en dat de schrijvers van dit boek daar ook zullen zijn en dat vond hij super tof. 

Ik had een aantal VVV-bonnen gekregen en omdat ik toch niks anders wist om ervan te kopen, kocht ik boeken. Goh, verrassend. Ik kocht Breek me, omdat ik natuurlijk verder wil lezen in de serie. In de winkel hield ik een beetje mopperend het boek omhoog: "Zo jammer, ik kan deze nergens meer als hardcover vinden. Nu passen ze niet allemaal bij elkaar." De verkoopster hoorde dit en vertelde me dat hij nergens meer in hardcover was. Oh. Toen kocht ik de paperback maar. 
Ook kocht ik De hemel begint bij je voeten. Ik vond het boek er super mooi uitzien en aangezien hij op mijn verlanglijstje stond, nam ik hem mee. 

Deze twee boeken, Cinder en My true love gave to me, heb ik gekregen van Femke, omdat we allebei meededen aan de BAK en zij mij als lootje had. Nogmaals heel erg bedankt!
Heel toevallig had ik Cinder net op de post gedaan voor degene die ik had getrokken. 
De boeken kwamen van The Bookdepository en daar had ik al wel van gehoord, maar nog nooit iets besteld. De boeken zien er prachtig uit, dus ik besloot om daar ook eens te gaan bestellen, aangezien het veel goedkoper is. 

Ik bestelde de boeken voor mijn lootje bij Bol en moest nog net de verzendkosten betalen. Toen besloot ik om Stad van Vuur erbij te doen, omdat ik hem toch ooit wel zou gaan kopen. Ik had immers Stad van Beenderen een tijdje terug gelezen.

En zie hier het eerste boek dat ik bestelde via The Bookdepository. Red Queen werd me al heel lang aangeraden door een vriendin. Of eigenlijk; ik moest dit boek echt gaan lezen, zodat ik het leed met haar kon delen. Ik heb veel gemixte reacties gelezen over dit boek, dus ik ben benieuwd. Ik vind de cover in ieder geval heel mooi. 

De Nachtuilen kreeg ik van mijn beste vriendin voor mijn verjaardag. Dat had ik echt niet verwacht, dus dat maakte het extra leuk. Nu kan ik nog snel even dit boek lezen voordat we naar YAA gaan! 

Ik had nog twee boeken besteld bij The Bookdepository, maar die komen in de book haul van februari. En de rest van het jaar mag ik wel iets rustiger aandoen met het kopen van boeken, vind ik. Want het zijn er toch best wel weer veel...

Dande Leander

1 opmerking:

  1. Red Queen is echt een aanrader! En ik ben ook super benieuwd naar Cinder :) Helaas mag ik van mezelf geen nieuwe boeken kopen op het moment, dus Cinder zal nog even moeten wachten totdat ik een aantal ongelezen boeken uit mijn kast heb gelezen :P

    BeantwoordenVerwijderen