Book haul: april 2016

Een klein beetje te laat, maar hier is 'ie dan: de book haul van april. 

Deze keer bestaat de book haul uit maar twee boeken en dat mag ook wel eens een keertje. De afgelopen keren had ik ontzettend veel nieuwe boeken, misschien zelfs een beetje te veel. 

Het eerste boek is Illuminae. Kijk nou hoe prachtig dit boek is. Ik zag dit boek vaak voorbij komen op Instagram en daardoor kwam ik erachter dat dit een behoorlijk uniek verhaal is. Het verhaal wordt namelijk verteld door middel van brieven, logboeken en documenten, en op sommige bladzijden lopen de woorden bijvoorbeeld in kronkels. Ik ben heel benieuwd of dit iets voor mij is en hoe het leest. 

Het andere boek dat nu ook staat te schitteren in mijn boekenkast is De afstand tussen jou en mij. Dit boek zat in de goodiebag die ik kreeg op YALFEST en daar ben ik heel blij mee. Zelf had ik het boek namelijk niet gekocht, omdat ik hem toch iets te duur vond, ook al was ik wel nieuwsgierig. Het verhaal lijkt me erg leuk en ook vind ik het boek er mooi uitzien.

En dat was alweer de book haul. Ik denk dat de book haul van mei ook niet zo groot wordt (of er zelfs helemaal niet is), want ik heb laatst bijna een compleet nieuwe garderobe gekocht. Maar goed, dan heb ik mooi de tijd om mijn TBR-stapel wat kleiner te maken. 

Dande Leander

2 opmerkingen:

  1. Jaaaa Illuminae <3 ik ben echt fan van dit boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shh, je kan nooit teveel boeken kopen. ;)
    Illuminae lijkt me ook erg interessant maar ik ben nog niet zover dat ik hem ook daadwerklijk koop.

    BeantwoordenVerwijderen