#BBBookstagram

De maand augustus stond voor velen in het teken van de #BBBookstagram challenge, georganiseerd door uitgeverij Blossom Books. Zo ook voor mij; iedere dag plaatste ik een foto die paste bij de de challenge van die dag.


01: een foto van je TBR. Nu houd ik me hier eigenlijk nooit aan, maar ik heb toch één van deze drie gelezen.
02: een gesigneerd boek. Ik koos Simon VS. en The Maze Runner. Ik vond het zo leuk om de schrijvers van deze twee boeken te ontmoeten!
03: #shelfie. Op dit moment heb ik er een nieuwe boekenkast bij en staan ze zelf op een andere plek. Ook heb ik ze nu op kleur gesorteerd. Maar goed, zo zag mijn boekenkast eruit in het begin van augustus.

04: favoriete leesplek. Dat is deze grote en zachte stoel.
05: meeste boeken van deze auteur. Ik had net Harry Potter and The Cursed Child gekocht toen ik deze foto maakte en daardoor ligt JK Rowling nog meer op kop dan eerst.
06: beste plottwist. Delirium!
07: #booksandflowers. Laat ik er nou net dol op zijn om (nep)bloemen te gebruiken in mijn boekenfoto's. (Je kunt ook precies zien wanneer ik weer nieuwe heb toegevoegd aan mijn verzameling met zo'n maandoverzicht, haha!)

Oeps, de volgorde van de foto's in de collage is een beetje verkeerd...
08: hardback vs. paperback. Ik koos uiteindelijk voor hardbacks.
09: lievelingsboek + 5 feitjes over jezelf. De feitjes die ik over mezelf vertelde waren:
- Ik ben op dit moment 8 talen aan het leren (Engels, Duits, Latijn, Spaans, Zweeds, Italiaans, Iers en Frans).
- Ik kauw op alles wat ik drink, soep en vla.
- Ik heb meer dan honderd boeken.
- Ik heb een kat genaamd Lena en een hond (een teckel) genaamd Arthur.
- Ik vind het leuk om tekstjes en woorden uit tijdschriften te knippen en daar kleine verhaaltjes/gedichtjes mee te maken. (Ik heb er ook een Facebookpagina voor.)
10: reread. Ik herlees boeken nauwelijks, maar ik ben wel van plan om The Hunger Games nog een keer te lezen. Ooit.
11: favoriete novella/bindup. My True Love Gave To Me bevat allemaal korte verhaaltjes die zich afspelen rond de decembermaand.

12: regenboog van boeken. Pfoe, mijn armen deden pijn na het dragen van deze stapel boeken. Ik besloot om er maar meteen een boekchevron van te maken, aangezien ik nu toch al heel veel boeken uit de kast had getrokken.
13: aanrader standalone. Ik vind Aristotle and Dante discover the secrets of the universe zó mooi! Lezen dus.
14: favoriete omslag. Ik koos deze twee boeken, waarvan eentje door de dustjacket twee heel verschillende looks heeft.
15: Favoriete trilogie. Ik hou van Anna, Lola en Isla! Lieve zwijmelverhalen.

16: laatst gekochte boek. Op dat moment was dat List & Leugens.
17: blij boek. Het was eerst mijn plan om gewoon een foto te maken van de boeken die mij blij maakten, maar toen kwam Arthur in de bloemen happen en werd deze foto nog blijer.
18: boek bf/gf. Peeta, Jase & Cricket!
19: beste einde. "All was well."

20: aanrader! Dat is natuurlijk de firebird-trilogie! Ik kan niet wachten tot het derde deel uitkomt.
21: boek + natuur. Omdat ik wilde dat de foto bij mijn andere foto's zou passen, ging ik niet naar buiten, maar plukte ik wat blaadjes. Tja...
22: boek waardoor je moest huilen. Ik kon af en toe bijna huilen door Eleanor haar situatie.
23: book + coffee. Die dag was het ontiegelijk warm, dus maakte ik ijskoffie. Yum!

De volgorde is per ongeluk weer door de war.
24: zelfde boek, meerdere exemplaren. Gelukkig bracht de postbode de nieuwe edities van The Hunger Games net op tijd voor deze foto.
25: wanderlust. Ik koos drie boeken uit waarin de hoofdpersoon heel veel loopt. ;)
26: boek + zomer. De cover van The Unexpected Everything geeft me meteen een zomers gevoel.
27: In één keer uitgelezen! Fangirl las ontzettend makkelijk weg.

28: I like big books and I can not lie. Al deze boeken hebben meer dan 500 bladzijdes. Ook het tasje mocht natuurlijk niet ontbreken.
29: lievelingsquote. "There are worse things in the world than a boy who likes to kiss other boys."
30: book haul. Mijn book haul blogpost kun je hier lezen.
31: wrap up. Zie je, maar één boek van mijn TBR heb ik ook daadwerkelijk gelezen!

En dat was het alweer. Zo jammer dat het voorbij is! Ik vond het ontzettend leuk om mee te doen en heb er echt van genoten om telkens de juiste boeken uit te zoeken. Ook leuk om de foto's van anderen te zien en om nieuwe mensen te vinden om te volgen. Verder heeft deze challenge er ook nog eens voor gezorgd dat ik de hele vakantie lang wist welke datum het was, haha.
Bedankt Blossom Books voor het organiseren van deze challenge!

Volg je me nog niet op Instagram? Klik dan hier!

Sophie

3 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Best wel leuk om ze via zo'n terugblik eens allemaal bij elkaar te zien hé. Ik vind het trouwens super knap dat je ACHT talen leert.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En ja, inderdaad heel leuk om zo terug te zien!
      Haha, ik stop niet in alle acht evenveel tijd, dus het valt op zich nog mee. Maar dankje!

      Verwijderen
  2. Yes, ik ben dus niet de enige die op álles kauwt! Mensen verklaren me serieus voor gek als ik op vla en soep kauw...

    BeantwoordenVerwijderen