Winactie: De honger van Max

Gisteren konden jullie al mijn recensie lezen over De honger van Max. En leuk nieuws: ik mag een exemplaar aan een van jullie weggeven!

Wat je moet doen om kans te maken
- Schrijf een verhaaltje van 100 tot 200 woorden. Dit verhaaltje moet de zin bevatten die je op de blog van Fae kunt vinden in haar blogpost over de winactie.
Voor extra kansen:
- Volg mij op Instagram: @dandeleander. (+2)
- Volg mijn blog op Bloglovin': Dande Leander  (+1)
- Like de Facebookpagina van mijn blog: Dande Leander (+1)

Mail het verhaaltje naar dandeleander@gmail.com. Als je meedoet met één of meerdere extra kansen, vermeld dan in de mail met welke gebruikersnaam je dat doet.
Laat eventueel ook achter bij de reacties dat je meedoet, dan kan ik controleren of ik je mail heb ontvangen!

Alleen deelnemers uit Nederland mogen meedoen, anders wordt het helaas te duur voor mij. De winactie loopt tot dinsdag 27 september 2016, 23:59 uur en de winnaar zal dan zo snel mogelijk een mailtje van mij ontvangen. Veel succes!


De zin die je nodig hebt voor Monica haar winactie:
"Zal ik je iets over fossielen vertellen?"

Dande Leander

2 opmerkingen:

  1. Jaaaaa! Ik doe graag mee. Mail is verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet niet of het bij jou ook is aangepast dat je geen verhaal meer in hoeft te sturen, maar mocht dit ook zo zijn, dan waag ik graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen